Utólag.. BOLDOG SZÜLINAPOT!!!

2014.07.24 13:57

Rájöttem.. hogy elfelejtettem a blog szülinapját :O tudom, sajnálom de hát nem a kor számít igaz? Ne haragudj IMW.. De, akkor már most mondom bár a szülinapod május 18.-án volt, most kapsz egy kis késő ajándékot, egy kis bejegyzést.

Igaz.. mikor elkezdtem írni ezt a blogot nem igazán rendelkeztem mással, mint a végtelen szomorúsággal, elveszettséggel és más egyéb nem túl kellemes depressziós dolgokkal. Meg is mutatkozik.. igen, ez ilyen blog. Hihi. De emellett rájöttem, szeretek írni, még ha nem is egy hatalmas írói mivolt áll mögöttem.. akkor is. Ahogy papírra vettettem a borús napok szépen összeeszkábált keretét, úgy jöttem rá, hogy ez jó érzés.. kiadni magamból amit érzek.. mostanra mondhatni „meggyógyultam” beteg és sötét időszakomból kiléptem, de a blog továbbra is él és virul. És talán neki is köszönhetem, a borús napok kényelmes kis menedéke volt ez számomra. Továbbra is igyekezek gyarapítani történetekkel, írásokkal.

Amúgy.. a Birthday szóról.. nekem mindig a Brit Day jut eszembe.. ilyen kis fekete esernyővel futkosó britek a Big Ben lábánál.. Úgyhogy..

Boldog szülinapot IMW blogocskám!